Girish Kalloe werkt als servicedeskmedewerker bij het Shared Service Center-ICT in Den Haag. Dagelijks helpt hij rijksmedewerkers met uiteenlopende ICT-vragen.
24/7 bereikbaar als servicemedewerker
Girish Kalloe
Servicedeskmedewerker - SSC-ICT
Blije klanten
'Mensen helpen doe ik graag. Als ze een probleem hebben, laat ik ze via remote control stap voor stap zien wat de oplossing is. Zodat ze bij een eventuele volgende keer zelf het probleem kunnen verhelpen. Niet alleen leren de gebruikers hiervan, ik krijg zelf ook inzicht in wat zij lastig vinden. Meestal krijg ik leuke reacties van gebruikers, soms ook minder leuke. Dat begrijp ik, uiteindelijk wil iedereen zo snel mogelijk weer verder kunnen werken.
Je kunt je ambities bij SSC-ICT waarmaken
Girish Kalloe
Servicedeskmedewerker
SSC-ICT
Uitgebreide dienstverlening
Sinds kort is onze dienstverlening uitgebreid en ondersteunen we 24/7 de ambassades en consulaten in het buitenland. We draaien dan ochtend-, middag-, avond- en nachtdiensten. Het is nog even wennen, maar door onze goede teamspirit komt dit vast wel goed. Ik werk in een leuk team en ga met plezier naar mijn werk. Soms krijg ik meer dan 50 telefoontjes op een dag en dan houden de spontane lachmomenten met collega's mij op de been.
Ambities
Ik wil graag systeembeheerder worden. Hiervoor moet ik eerst een opleidingstraject volgen. SSC-ICT biedt mij die mogelijkheid. Als je je werk goed doet, bepaalde certificaten behaalt en zelfstandig kan werken, is het mogelijk om je ambities binnen SSC-ICT waar te maken'.
Bekijk hieronder onze vacatures. Zit je vacature er niet tussen, maar heb je wel interesse in een baan bij SSC-ICT? Neem contact op met onze recruiter Annoushka Presentación. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 06 – 50 00 04 59. Je kunt haar ook mailen.