Verstoringen voorkomen
'Bij het service-management sturen we op het verbeteren van onze eigen systemen, om verstoringen zo goed mogelijk te voorkomen. Ik kijk nu eerst naar de systemen die onze eigen primaire processen ondersteunen. En ik zorg ervoor dat deze goed in de organisatie worden belegd. Ik breng dus duidelijkheid in welke afdeling waarvoor verantwoordelijk is. Op die manier help ik mijn collega's.
Ideeën uitwerken
Ik had nooit gedacht dat ik bij de overheid terecht zou komen. Wie wil er nu werken in een stoffige omgeving? Dat heb ik totaal verkeerd ingeschat. Ik heb het bij de Justitiele ICT Organisatie ontzettend naar mijn zin. Er hangt een prettige en collegiale sfeer. Als je een goed idee hebt, dan krijg je de ruimte om dat idee uit te werken. Alles mag en alles kan. Dat je die mogelijkheid hebt, vind ik heel fijn. Ik kan hier nog veel meer leren en zie nog volop kansen op het gebied van digitalisering binnen de overheid. Dat is ook de reden dat ik hier wil blijven werken.'